Момче почина откако испи енергетски пијалок: Трчаше со пријателите и одеднаш падна

Момче (13) од Загреб почина во Клиничкиот болнички центар во овој град, откако, како што пишуваат хрватските медиуми, наводно испил поголема количина енергетски пијалок.

Лекарите го реанимирале долго време, но, за жал, залудно. Тинејџерот почина само неколку часа откако се забавуваше со пријателите во кино. Родителите на неговите пријатели се уште се во шок поради оваа трагедија што се случи пред десетина дена.

Момчињата по киното се вратиле во својата област, каде се тркале околу зградата во која живеат, а тинејџерот се срушил само во еден момент, пишува Вечерњи.хр. . Ултразвукот на срцето покажа непрепознаена миокардиопатија, оштетување на срцевиот мускул. Опасно дури и во мали дози

– Општо земено, освен шеќерот, кој не е добар, проблематичните состојки на енергетски пијалоци за деца, кои можат да предизвикаат труење, се кофеин, таурин и Л-карнитин. Предозирањето на овие состојки може да предизвика несакани несакани ефекти или може да биде токсично за младите – вели д-р Филип Рубиќ, педијатар со специјализација за интензивна нега од Одделот за детска интензивна нега, Универзитетски болнички центар Загреб, повикувајќи се на студија објавено во Педијатрија.

Стимулацијата на состојките на енергетски пијалоци доведува до забрзано чукање на срцето, а тоа може да има последици за целиот организам.